Sessió 2: 15/1

Una bona manera de començar el diari d'aquesta segona sessió crec que és a partir de la frase de la setmana:

Treballar la veu és atrevir-me a ser escoltat. És el dret a SER i a ESTAR. És el dret a manifestar-me. És acceptar-me tal com soc. És disposar-me a crèixer.  Lidia Garcia (2003)

El que ens vol transmetre aquesta frase és que treballar la veu és una activitat molt important ja que treballant-la no només treballem una part de nosaltres sinó que ens estem treballant  a nosatres mateixos. Treballar la veu és treballar la persona.

 

En aquesta segona sessió hem portat a terme 2 recursos: un recurs d'actitud corporal i un altre per la projecció de veu. 

A l'hora de treballar el primer recurs, hem fet una exercici que consistia en agafar consciència corporal per arribar a trobar l'eix central. L'eix central ens l'hem d'imaginar com esquelet que ens sosté, com un cílindre elàstic que va des de la boca fins els peus. Treballant l'eix central m'he adonat que tot i no ser la meva postura habitual, no em costa gens adoptar la posició, per tant, a partir d'ara intentaré enrrecordar-me'n més sovint.

El segon recurs treballat ha estat el de projecció de la veu. Aquest exercici consistia en dir una paraula per síl·labes i imagianr-nos com si amb la nostra veu encistellàvem aquesta paraula a una cistella. Aquest exercici per mi ja no ha estat tan fàcil. El primer cop que ho he fet ens hem adonat que allargava massa les paraules i no les acabava d'encistellar, el segon cop ho he fet una mica millor però se m'ha sugerit que hi posés menys esforç. No ho he acabat de fer bé ja que no he entès gaire això de l'esforç en la meva veu. Hauré de seguir practicant ja que no m'he emportat una bona sensació realitzant aquesta activitat i el recurs no m'ha acabat de servir.

 


 

 

 



Comentaris